Leie av lokalet

Roklubben leier ut selskapslokale i andre etasje i klubbhuset.

Priser for utleie: kr 4000,- inkl utvask

Ta kontakt med Sissel L. Høvik, tlf 928 11 616. Mail: slo@bjornafjorden.kommune.no.

Leiebetingelser for leie av Os Roklubb sine lokaler

Seinest en uke før selskapet, må du betale inn 4000,- til konto 3631.07.07036
Når festen er over, må du rydde kjøkkenet og ta oppvasken. Vi skal vise deg hvordan oppvaskmaskina virker. Når maskina er ferdig, setter du alt på plass i skapene.
Bordene inne på stua vasker du over, før du slår dem sammen. Stolene må du stable, før du koster over gulvet. Om noen av dine gjester skulle være så uheldig å søle mat eller drikke på gulvet, vasker du selvsagt bort dette. Det samme om noen spyr, eller enda verre…
Når du går, tar du med deg alt søppelet.
Uhell kan skje, og ting kan bli ødelagt. Om noe går i stykker, være seg glass. tallernkener, bestikk, bord, stoler og lignende, må du erstatte det. Det henger en prisliste på kjøkkenet.
Ved store skader må du betale egenandelen på forsikringen.
Vi går gjennom lokalene sammen etter arrangementet, når du skal levere tilbake nøklene.
Det er totalt røykeforbud inne i lokalene våre. Dersom noen vil røyke, må dette skje utendørs. Og husk askebeger.

Lokalene våre er godkjent for maksimalt 70 personer. Det er ditt ansvar å passe på at dere ikke er flere enn det.
Når du får nøkkelen, bekrefter du at du gjør deg kjent med branninstruksene.
Leiekontrakt får du ved å kontakte Sissel L. Høvik.

Vi har også stor gass-grill. Leiepris og bruk etter avtale.
Vi har 2 balkong-flagg som der er ett feste til på utsiden av altanen (nærmere kjøkkenvinduet).
Rengjørings-utstyr for utvask finner du i herre-garderoben.
Husk flaskeåpnere, pizza-skjærer, kakespader og evt. ekstra blomstervaser.

HA EN HYGGELIG ETTERMIDDAG OG AFTEN I OS ROKLUBB.
Vi håper du får et fint arrangement i våre lokaler.

På oppslagstavlen i 1. etg. står oppslag om NØDTELEFONER
(brann, ambulanse og politi).
Dørene til båthallen og treningsrommene skal være låst under utleie.
Rett innenfor inngangsdøren (nede til venstre) er det stoppekran for
vanntilførselen til bygget.